Merhaba kızlar. Bende uyku eğitimi kervanına katılıyorum ve kararlıyım. Araştırmaya başladım ama nasıl olmalı, nasıl yapmalıyım? Lütfen sadece benim bebeğimle aynı özellikte olan ve bebeğine uyku eğitimi veren annelerden tavsiyeler alabilir miyim? Bebeğim 9 ayı dolduruyor, gece beslenmesi devam ediyor ama azalıyor gibi de. Uyku rutinimiz uzun süredir var, saatlerimiz de oturdu. Tek sorunumuz uykumuz geliyor ama doğduğundan beri uykuya geçmekte sorun yaşıyoruz. Kolik bir bebekti. Kısaca bahsedersem ilk başlarda desteksiz uyuyordu sonra emzikle uyumaya başladı, emziği 3. Ayda bıraktık bir daha almadı, emerek uyumaya yöneldi derken bunun dışında her uykusu gelişinde türlü saçmalıklarla her seferinde farklı bir şekilde (Sallanarak, bebek arabasında, kucakta, omuzda, beyaz gürültü ile, pış pış ile, ninni ile) uyuyoruz ama en çokkk da emerek. 🤷🏻♀️ Bazen oluyor ki son raddeye kadar bekliyor mızmızlanıp mecbur kalıp uyuyor öyle direniyor. Durum böyle olunca bana zor oluyor ben katlanıyorum ama onun için uykuları sağlıksız olmaya başladı, huzursuzlanıyor bende son çare eğitime karar verdim. Umarım yapabilirim. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.