Miraaayadeee https://resimyukle.io/r/13w7D1HNy5 Kızım 5 aylık ensesinde böyle küçük küçük sivilce gibi şeyler cıktı doktora pazartesi gidicez önemli biseymidir acaba dünde vardı ama bugün biraz daha çoğalmış sanki
YavruKurdum Miraaayadeee İsilik canısı sıcaktan terlemistir ensesi nemli bezle silip kurula gün içinde bi kaç kez
Miyonunannesi Miraaayadeee büyük ihtimalle isilik canım yada bişeyler veriyosan döküntü olmus olabilir benım kızımında var ama bizdeki dogdugundan beri var leke böyle nokta nokta
Elifadakrt Geçmiş olsun. Konunuza bişey diyemeyeceğim ama saçlarına maşallah:) biz bildiginiz keliz cok özeniyorum saçlara
Miraaayadeee YavruKurdum evet canım terlemesi çok oluyo heleki uyanınca kafası bildiğin ıslak alerji olmasından korkuyorum
Miraaayadeee Miyonunannesi bizdede vardı canım leke ama böyle sivilce gibi şeyler çıkmamıştı yani tadım olsun diye veriyorum ama ondan mi olur alerji ensede başlar mi acaba
ant331 Miraaayadeee bence isilik gibi duruyor. Saçları etkilemiş olabilir. Banyodan sonra iyice kurulayın nemli kalmasın. Pişik kremi sürün isterseniz.
Miyonunannesi Miraaayadeee belli olmuyo canım bizim bazen yanaklar kızarıyo bazen vucunda dokuntu oluyo bi takıp etmekte fayda var
Zehraklccc Miraaayadeee benim oğlum da öyle canım korkma korkulacak bi şey değil demişti doktorumuz yatmaktan oluyor demişti bize kantaron yağı var ondan al sür gider kızarıklığı