sevval_5481 Gamze44500 canım ben 40 im çıkınca oldum daha sonrasında olmadım doğum kontrol hapı kullanıyorum o beni adet yaptı valla rahatladım 5 buçuk aylık kızım var anca adet oldum
Pamuk_seker Gamze44500 43 günlükken oldum 1 hafta sonra bebegim 8 ay olana kadar olmadim bir daha sonra düzene girdi bünyeye göre değişiyor
Gamze44500 sevval_5481 evet ya bende 40 dan sonra bı iki gün sürecek şekilde oldum daha sonra hiç olmadım benimde dört buçuk aylık oldu artık bebeğim
Gamze44500 Peki olanlar olduktan sonra karninizda olan şişlik indimi acaba ben normal doğum yaptım gobegimde biraz şişlik kaldı diyorum acaba daha regl olamadım ondan olabilir mi
Vsle Gamze44500 ben 1 yıl sonra olmuştum oğlum 12. Ayına yeni girmişti. Düzenli bir şekilde devam ediyor şükür.