Selam sevgili anneler,benim kizim 8,5 aylık. 6 ay anne sutu+mama aldik. 6. Ayda tadimlara basladik vs suan herseyi yiyor bir sıkıntımız yok ama hala gunduz 4 ogun mama iciyorum daha dogrusu icirmeye calisiyorum su 3 gundur mamaya karsi bir isteksizlik var. Normalde cok sever biberonunu gorunce agzini acar filan. Mama istemediginde ek gida veriyorum hooop hemen yiyor tabiki. Sorun degil zaten ama gece uyumadan 200cc mama icip aksam 7de uyutuyordum e tabi icmek istemeyince problem yasamaya basladik. Sabaha kadar uyuyan cocuk aç uykusu surekli bolunuyor. Sizler kac ogun mama ve ek gida veriyorsunuz 8-9 ay arasi? Bizim 4 ogun mama 3 u gunduz biri gece bazen uyanirsa 2 ana ek gida ve 1 ara ek gida seklinde. Tabi gun icinde surekli ufak tefek seylerde yiyor😂 dr una danisacagim ama sizede sormak istedim. Mama ccleri gunduz 160 gece uyanirsa 180 ve uyku mamasi 200.