MucizemGeldi bebeğim sürekli ağlayan bi bebek değil arada 3 saat uyanık kalıyor oda normal sürekli nasıl uyusun ama o üç saatte kayınvalidem acaba doymuyor mu mama mı yapsak dedi :) uzaktan nasıl görünüyoruz acaba biz emzirdiğimiz İçin biliyoruz doyduğunu ama onlara nasıl görünüyoeuzda çocuğun doymadığını düşünüyorlar anlamıyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Eşimde bağırdı hatta öyle deyince manyak mısınız çocuk bu arada durmucak tabi diye. Ama böyle söyleye söyleye insanın içine kurt düşürüyorlar