Merhaba arkadaşlar 6 günlük normal gününde doğan bir bebegimiz var. Doğumunun ertesi günü hastaneden çıkıp evimize gittik. 2 gün evde bir sorun yoktu. 3. Gün hafif ateş ve benzinde sararma nedeniyle hemen doktora götürdük. Tahlilleri yapıldı sarılık teşhisi konuldu 10 çıktı. Doktor çok ağır değil sürekli emzirin geçer dedi. Ancak kanında enfeksiyon çıktı dedi cep 12 imiş. Mecbur yatirmamiz lazım damardan antibiyotikle dusurmeye çalışacaz dedi. 2 gün yatış yaptik ve şükür enfeksiyon değerlerinin normale döndü ve taburcu olduk. Ancak hastaneye gittiğimiz o günden beri bebek emmeyi bıraktı neredeyse. Kan falan alınma derken sürekli ağladı. Hiç emmesi. Bizde mecbur anne sütünü sagip enjektör le verdik. Kolunda serumla memeye ağzı degdiginde çar çar ağladı hep. Şimdi evrede hemen hemen aynı. Enjektorle vermemeye çalışıyoz. Bı iki emip hemen uyuyo uyanmiyor bir türlü. Enjektorle vermedigimiz için soyup doymadıgini da bilmiyoruz. Enjektör le beslerken her 2-3 saatte bir 30 ml anne sütü veriyorduk. Şimdi bir türlü uyanmadigi veya emmedigi için soyup doymadıgini bilmiyoruz. Tekrar sarılığı başlayacak diye korkuyoruz. Kan şekeri ölçümü falan yapıp aç olup olmadığını anlayabilir miyiz? Bebekler için böyle bir cihaz varmı acaba? Tavsiyelerinizi bekliyorum lutfen