Kızlar bebeğim gündüz iki üç dk en fazla 15-20 dk uyuyup çıt sesine bile uyanıyor. Gece yarısı zorla uyuyup sabah da 7-8 arası kalkıyor. Uyku rutini ve uyku düzeni oluşturmak için kendimi paralıyorum ama yok. Uyanıkken de sürekli beni oyala diyor. Gerçekten çok yoruldum çok… günde en az bir kere ağlıyorum artık yorgunluktan ağlayıp sızlamasından…
sizin bebekler gündüz nasıl ve kaç kez uyuyor?
gece nasıl erken yatırıyorsunuz?
ay Allah aşkına çözüm yaa…