Seyitmirac Merhabalar bebeklerinizin topuk kanında bi hastalık çıktı mı biz iki gündür ankaraya gidip geliyoruz bugün sonuçları alıcaz inşallah temiz çıkar
birbebekannesi33 Seyitmirac kac gunde cikti topuk kani bende korkuyorum dogum yapali 11 gun oldu hastane doğduğunda almisti yani hastane alali 11 gun oldu saglik ocagi alali 7 gun oldu
Egeninannesii-123- Seyitmirac inşalah canım korkma ama ben doğum yaptiğimda topuk kani vermiştin bebeğimin sarılıgı vardı biraz o bile etki edermiş sonuçların iyi cıkmamasina aç olması sarılığı filan etki ediyor bilginiz olsun , biz 3 defa verdik topuk kanı emin olmak icin saglik bakanlıgı istemisti 2. Kez alındıgında hipotiroidi yüksek çıkmış onun icin 3. Kez istediler verdik ama sebebini istedik sagolsun saglik bakanligindan bilgi ettiler sarılıktan dolayı olmus hicbiseyi yok bebegimin korkmayin hemen sonuc ne cikarsa ciksin tekrar emin olmak icin arastiriyolar tekrar aliyolar kan
Bsrsyy94 Seyitmirac bizim kistik fibrozis değeri yüksek çıkmıştı ikinciyide verdik yine aynı şekilde yüksek çıktı ve hastaneye sevk edildi kesin tanı için test yapıldı çok şükür bir şey çıkmadı. Yüksek çıkarsa yüreğinizi ferah tutun çoğunlukla değerler yanlış çıkıyor topuk kanında
Tugceozefe Seyitmirac bizde fenilketonuri yüksek çıkmıştı anna sütünü tam almazsa bebek oluyormuş benim bebeğim 2 gün yogunbakindaydi hiç emzirmemiştim ondanmış ikincisi temiz çıktı
Ariferi Hangi degeri yüksek cikti birşey soylemediler mi ? hipotiroidi, biyotinidaz eksikliği,fenilketonüri ve kistik fibrozis hastalıklarına bakılıyor
Nuraanne birbebekannesi33 hastanede kan alındığı zaman bir problem olursa en geç bir ay içinde size dönüş yapacaklar dendi
Seyitmirac birbebekannesi33 bizim hastanede Bi alındı sonra 4 gün sonra sağlık ocağında 8 gün sonra aradı değeri bir tık yüksek tekrar kan alcaz bidaha gittik 13 gün sonra aradı işte daha da yükselmiş inşallah birşey çıkmaz içinizi ferah tutun bol bol emzirin bana da dua edin
Seyitmirac Bsrsyy94 bana da ilk kistik fibrozis dendi sonra ebe aradı yanlış söylemişim dedi fenilketonüri ankaraya gittik hemen öğrenir öğrenmez kan aldılar muayene etiler şimdi sonuç almaya gidiyoruz
Bsrsyy94 Seyitmirac sizi direk hastaneye mi sevk ettiler yoksa ikinci topuk testinin sonucunu mu bekliyorsunuz
Seyitmirac Bsrsyy94 2 kez alındı sonra ankaraya sevk verdiler daha dün biz geç kalmadan hemen gittik bugün sonuç için gidiyoruz tekrar
Kevserhifa16 Seyitmirac bizde de fenilketönüri değeri yüksek çıktı 3. Kez topuk kanı alındı tekrar yüksek çıktı üniversiteye Sevkimiz yapıldı. Üniversitede yapılan tahlilde de hafif yüksek çıktı takibe alındık. Herhangi bir diyet veya ilaç tedavisi almıyoruz çok şükür değerimiz hafif yüksek olduğu için. Sizin de sonuçlar iyi çıkar inşallah. İçinizi ferah tutun.
Katarsis Seyitmirac herhangi bir şey çıkmayınca aramıyorlar canım hatta sağlık ocağındaki doktor tabii sizi bulurlar hemen dedi bir şey çıktığında