baderya Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ama doğduğundan beri sol bacağı kendi hareket ederken bile çat çut kütlüyor sürekli 😔 dokunmaya korkuyorum… doktora gidemiyoruz şu dönem, nette de içime sinen bir bilgi bulamadım. Lütfen bilgisi olan yazabilir mi?
Nevalikom baderya korkmayın benim kızımda da oluyor doktorumuz eklemlerinden ses gelmesi gayet normal dedi 🌸
Pamuk_seker baderya benim kizimin sirtinda vardi korkmuştum kucağıma alirken kitir kitir ses geliyordu 4 5 aylikken doktora sordum normal eklemlerinden ses gelmesi dedi sizde isterseniz bir götürün iciniz rahat eder Hareketinde bir sorun yoksa bacagini hareket ettirdigizi zaman ağlamıyor aci hissetmiyorsa korkulacak birsey yok demektir😇😇
baderya Pamuk_seker şu an gidemiyoruz malesef özele gidiyorduk devlete de gitsek almıyorlar bakmıyorlar bile aşçıya gidince sağlık ocağına soracağım bakalım ama onlar da aynı canları sağ olsun bilgileri verecek kadar yok sanırım
Dn23-1 8.5 aylık bizimde kütürdüyor yaşına kadar takip dedi doktor normal gelişimde sıkıntı yoksa kormayın ama siz yinede götürün Dr diz kapağı çıktığından şüpeleniriz dedi muayenede bir şey çıkmadı