3 buçuk aylık. Sleepy 3 numara kullanıyorum. Günde 1 defa sağlam bi kaka yapar kızım. Ve açtığımda mutlaka kenarlardan çıkıyor. Badisinin kenarlarına kaka bulaşıyor. Kilosu 5. Üç numara biraz biraz büyük geliyor. Acaba büyük kullandığım için mi yoksa Sleepy den mi kaynaklı ?