Merhaba
20 aylik oglum var dun hic bir sorun yoktu ama gece ateslendi ılik duş aldirdim düstü sabah tekrar ateslendi bez falan koyup atesi nornale aldim ama sonrasinda ishal seklinde yapti kakasini sulu suan 37 bucuk atesi uyudu birden boyle birsey olabilir mi doktora goturelim dedik biraz arastirdim ishal ates tehlikeli diyor
Basina gelen varmi 😞 Allah hic bir evladimiza hastalik vermesin