Ebru_06 Faziss 4 ay 16 günlük olduk benim bebeğimde öyle artık büyüyorlar ve daha çok oyun istiyorlar
ftsdmrhn Benimkide yarım saat uyur ama ben 25. Dk da falan dürtüyorum bu şekilde uzamaya başladı. Bu dürtme işini en başından beri yapıyorum ama ise yaramıyordu, yeni yeni yaramaya başladı, deneyin isterseniz , 1-1.5 saat uyuyor bu şekilde
Adeviyee ftsdmrhn canım ne kadarlık bebeğin aynı şey benim bebeğimde de beşinci aydan sonra işe yaramaya başladı da
Karanfil06 ftsdmrhn ilk defa duydum dürttükçe bebek ne anlıyor yani onu anlayamadım uzun anlatır mısınız
ftsdmrhn Berenkooommm mesela bebeğin 40. Dk da uyaniyor sen 35. Dk civarı gidip bebeğin ya kolunu kaldır ya şöyle bı dokun ya bacağına ya kafasına yani demeek istediğim sen dokundugunda bebek hareket etsin ya da bı nefes atsın. Dediğim gibi ilk 3 ay kesinlikle ise yaramadı. Şimdi 4 ay 22 günlük oldu yeni yeni işe yarıyor. Her uykusunda da ise yaramıyor yani gündüz 3 uyku yapıyorsa en azından 2 sinde ise yarıyor 1 haftadır falan. Zaten bu yöntem 5. Aydan sonra işe yarar diyorlar
ftsdmrhn Adeviyee 4 ay 22 günlük canım 5 ay de işte . İlk 3 ay sürekli uğraştım berdeyse tüm uykularında ama aslaaa aslaaa ise yaramadı
Adeviyee ftsdmrhn ben de denedim önce uyanında geri nasıl uyuyorsa öyle uyutmaya denedim dürttüm yok hiç işe yaramadı bir uzamana sordum 5. Aydan sonra uzar dedi gerçekten de öyle oldu
ftsdmrhn Defnesmommy en azından kendi bebeğim için söyleyebilirim ki ilk yarım saat top atssn uyanmaz. Yani bu aylardaki bebek ilk 30-45dk derin uykuda oluyor diye biliyorum ben. O yüzden uyanmiyoe sadexe bı kipirdaniyo.
ftsdmrhn Adeviyee aynen bende ne zaman uyusa tekrar uyuttum oda ise yaramadı. Bende geçenlerde okudum 5. Aydan sonra diye boşuna uğraşmış Durmuşum aylardir
Adeviyee ftsdmrhn ben bıraktım sonra çünkü çok ağlıyordu yavrum ama şükür şimdi üç uykusundan en az biri uzuyor bu da güzel
tombilibuuu Ebru_06 benim bebeğim de 4 ay 16 günlük eli hep ağzında diş hazırlığı ama gündüz iki kere uyuyor ilkimde 2 veya 3 saat kadar uyuyor ikincisi daha kısa tabi.
Faziss Evet oyun konışmak çok istiyorlar benim bebegimde 4 ay 14 günlük saglıklı olsunlarda uyumasınlar bakalım
Faziss tombilibuuu iyi günler benim bebegim hiç o kadar uyumadı uyumuyor yani geceleri uyuyor emmeye kalkıyor ama gündüzdrn daha iyi benim bebegimde eli hep agzında herşeyi agzına götürmek istiyor agzı akıyor minik kuzumun :)
Ebru_06 tombilibuuu ayy bizimde öyle el ağızdan hiç çıkmıyor ve çok huzursuz gece uykuda bile ağlıyor