Fatmataylan Kızlar merhaba oğlum doğalı 5 ay oluyo ama bende hala regl olmadım bu durumu yaşayanlar var mı ?
Yasemin89- Fatmataylan 1 sene sonra oldum. Emzirdiğimiz için geç olması ya da düzensiz olması normall.
BusraDefneozel Benimde 3 ay olcak doğum yapali sezeryan olmuştum dun kahve kızıl lekelenme oldu hafif var hala anlamadım
Yadeee Fatmataylan 40ım çıktı regli olmuştum 15 ay oldu hala düzenli geliyor şükür emziriyosanız olamamış olabilirsiniz 😇