Kızlar dün sabah bi sancıyla uyandım duramadım acıdan ve acile gittim kan idrar derken bi ağrı kesici iğne yaptı emzirdiğimi söyledim doktora. Sonuçları aldığımda kum döktüğümü öğrendim hala biraz sancım var ağrısı oldukça parol içsin demiş ama ağrım hiç geçmiyor benim 6 saatte bir içsem sıkıntı olurmu acaba ben gitmedim sonuçları almaya o yüzden soramadım doktora emziriyorum içebilirmiyim 6 saatte bi 🙏