Bayby12 neden dalga geçeyim ya benm kardeşm de 12 yaşında alerjik astımı ve egzaması var
Parfümlü kremler losyonlar daha da kötü yapıyor cildini
Şampuanı bile özel alıyoruz eczaneden
Kıyafetlerini yumşatıcısız yıkıyoruz
Siz bence bilgi almak için değil insanlara ters ters yorum yapmak için sormuşsunz bu soruyu!!