biraz daha fırsat verin gece gündüz ayrımı tam oturmamış. daha geç yatırırsanız hiç alışmaz. 22′de biraz geç hatta. 20-21lere çekerseniz daha rahat edersiniz. Ben 19′da yatırıyorum, sabah 7′ye kadar uyuyor. İhtiyacı doğrultusunda böyle olmalı. Yatırmadan önce de biraz yorun. 5te uyandığında da vazgeçmeyin gece modundan çıkmayın. zaten en fazla 2 saat sonra kalkması gerekiyor.