Arhim Arkadaşlar kafayı yıcem. 2 gecedir kızım uyumuyor. Gece 1 de uyanıyor ve sabaha kadar aglıyor. Hıc bu sekılde olmazdı. Gece mamasını ıcer uyurdu. Rezil olduk artık dusup bayılacm.bır biz mi bu sekıldeyız. Benzer durumu yasayan var mı
Arhim tuval canım 4 tane azı dıs cıkardık halada gelen olabılır ama hıc bu sekılde olmadı. Acaba Baska bir derdi mı var diyorum. Gun ıcınde ıyı bir sorun yok anlamadım ben
tuval Diş zamanı oğlum aynen öyle oluyor acıyor uyumuyor dolven veriyorum yatmadan önce diş ağrısı için çok iyi tabi siz diş olduğuna emin olunca doktora danışıp verin.
Arhim tuval valla bu gece bende vereyim artık bayılacam.canım dısler geliyor ucları gorunuyor ama cok saskınım. Sızın kac aylık bebek kac cc veriyorsunuz bende vereyım
tuval Arhim yok bende öyle bilirdim alt köpek diş felaket zormuş dolven işe yaradı öğlen ve akşam veriyordum uyku önceleri çok zorlanıyorlar kıyamam
tuval 18 aylık oğlum yarım ölçek yazıyor kağıtta. 16 aylıkken başladı köpek diş sendorumı uzadı alttakiler de daha yeni çıktı çok zorluyor gaz yapıyor birde oğlumda diş zamanı gazlanıyor
Arhim tuval canım 9da uyuyor 1e kadar hersey normal. 1den sonra asla uyumuyor. Insallah bu gece verim faydsısnı gorurum