Kızlar 22 martta sünnet olmuştuk biz. Acisi geçti ama polisinin üst tarafı su toplamış ve bir tarafının şişliği inmiş bir tarafın inmemiş. Doktorumuza resimlerle beraber attık ama daha dönmedi içim içimi yiyor başına gelen var mı nelerle karşılaştınız normal mi ya😔