Mehmethan-2021 Selamlar arkadaşlar 9. Günümüz dünyada 3.5 günlükken sarılık olduk hâla atlatamadık spesifik bir çözümü olan var mı deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏
Sedaahmet Mehmethan-2021 canım birde gece yatarken loş beyaz ışıkta yatır. Karanlikta kalmasin bebek. Loş ışıkta cok önemli sarılık icin.
Ceya Mehmethan-2021 sarılık benim oğlum da geçirdi pandemi den dolayı hastaneye yatırmadan çözdük ve tek yaptığım şey bol bol beslemek benim sütüm azdı dolayısı ile süt+mama ile gittik
Mehmethan-2021 Yarım saate bir almıyor çocuk kabul etmiyor ben bir bucuk saatte bir 60-70 ml anne sütü sagıp içiriyorum uyumak istiyor diğer türlü kabul ettiremiyorum
Hismom Mehmethan-2021 bir buçuk saatte 60-70 ml çok iyi bir miktar hem sağınca emdiğinddn çok daha hızlı içiyor. Herkes aynı şeyi söyleyecek size emzirin ! Başka hiç bir çaresi yok ha bi de güneş gören yerde her gün 10-15 dk yatırın bizimki yavaş yavaş birinci ayda geçti
muazmrv Mehmethan-2021 60-70 ml bizim bir aylık bebek içiyor . 9 günlük bebek kabul ediyor mu o kadar sütü. Ben saat başı emzirdim geceleri bibucuk saatte bir . 30 ml sagip verdim bazen de . Ama tek çare sık sık emzirmek aralarda mamada verebilirsin çabuk toparlar
Ayten-1907 Mehmethan-2021 valla ben o kadar verdim ki hastaneden çıkmak için şırıngayla bile verdim. Üstüne kustu dinlenirdim yarım saat sonra yine verdim… Yeni doğan çabuk sindirir zarar vermezsin zorla sen
SILACINAR sağ ver canim memede uyuya kaliyo tekrR zorla uyandir ayagini sık canını yak uyansin hastanede canini yakicaklarsa sen yak cunki biz yattik hep kan aldilar hep aglattilar
Mehmethan-2021 muazmrv direk veriyoruz genelde kabul ediyor ama 1,5 saatte bir muazmrv Ölçerek veriyoruz 60 - 70 arasında içiyor ama 1,5 saatte bir veriyoruz