Merhaba sevgili anneler.
bebeğim 5 aylık. 4.ayda sağlık ocağı demir ilacı vermişti. Doktor kullanabilirsin dedi ama yorumlara baktıkça hiç kullanasım gelmiyor. Ama 1 yaşa kadar demir ilacı da vermem lazımmış. Sizler hangi demir ilacını kullanıyorsunuz ve kaç damla?
önerilerinizi bekliyorum☺️