Bizde şu an 3 ay 5 günlüğüz, çok sakin uykusu düzenli olan bebeğim 2 ay 9 günlükken bir anda sürekli ağlamaya uyumamaya başladı, sadexe kucağımda zıplatırsam duruyor ve ağlamaktan bitap düşerek uyuyordu. Kaka sayısı da azalmış, hatta gece yeşil kaka yapmaya başlamıştı.
Doktora götürdük biogaiayı zaten kullanıyorduk, sabah akşam nurse harveys kullanın gerekirse fitilde kullanabilirsiniz dedi. Biraz hsfiflemiştik ama hala sıkıntılıydı. 20 gün geçtikten sonra doktor flagyl kullansın, sizde yumurta ve süt tüketimini bu hafta kesin dedi.
Bu hafta ya süt ve yumurta tüketmediğim için veya antibiyotiğin etkisiyle bilemiyorum eski haline yavaşça döndü.
Doktora götürmekte fayda var sizin içinde.
Simaybaran06