Bebeğim 2 buçuk aylık ve ben aldığım 18 kilonun diyet yapmadan 15 kilosunu verdim. Bol bol su içtim extra hiçbir şey yapmadım dert etme emzirince o kilolar gidiyor. Uykusuz gecelerden, ev işlerinden , bebeğin peşinde koşmaktan rahatlıkla veriliyor bence