15 aylık kızımı dün sabaha karşı yataktan düşürdüm birlikte yatıyoruz yuvarlanıp yere düştü öyle cok agladı ki o ses hiç aklımda cıkmıyor ve sürekli bir daha düşürürsem diye korkuyorum hemde cok o an gözümün önünden nasıl gider bu korku hissi nasıl gider zaten panik bir anneyim off uyuyamadım onu seyredip gözetliyorum