Kızlar daha öncede yazdım ama cevap gelmedi.doğum yapalı beş ay oldu ve geçen ay ilk adetimi oldum.iki hafta kanamam oldu ve çok yoğundu.bu ayda sancısını çektim ama olmadım sürekli uyuma isteği var kasıklarımda ağrı ve geceleri mide bulantısı hissediyorum ilkindede böyle olmuştu.(bebeğim beni reddediyor gibi hissediyorum neye bağlı bilmiyorum(test yaptım günüm geçer geçmez nefatif çıktı,bir hafta sonra tekrar yapacağım)😔 hamile olmak istemiyorum gerçekten bu sefer kaldıramam 😑 lütfen birisi bana bu gecikmelerin normal olduğunu söylesin 🙏🏻😔