Bebegimm1 Asklepios eşim bugun şu uygulamayi sil sabahtan beri dusuyor sinir sahibi oldum diyor aradan zman geciyor dusukten yine alsak mi belki bi anda cikar diyor arkadaslari yukselişe gecicek bekle demiş 2bin daha yatircaz bir de onun dususunu seyredicez 😂😂
Furkan27 Asklepios biri beni aydınlatabilirmii rica etsem biraz okudum mesajları ama hiçbişey anlayamadım 🤣🤣🤣
Asklepios Vanilya benim var ama kaçamıyorum 😂 az önce bir yanlarım felç geçiren geçire holomu adaya dönüştürdüm. Dert sigarası yaktım….
Vanilya Asklepios Benim kocam gitmiş sxp yi satmış öğlen ada almış.öğlenden beri bir hareket yok bu adada çakıldı kaldı gibi.
demioz Vanilya sxp satılır mı yahu bugün ve 30 nisanda güncellemesi var zaten bu ay sonuna kadar btc düşmezse en az 2x bekleniyor
Tgbayln Eşim maaşının hepsini holo ya yatırdı holo diplerde bin lira zarardayiz ödenecek kredi bi sürü fatura bizi bekliyor😓 Bıhtık ya bıhtık👀
rike-nile-aro 11866380 adayı yükselirken alırsanız batırır tabi hiç bir coini yükselirken almayın arkadaşlar. Düşükten alın madem aldınız yüksekten Coinden çıkacaksınız da sabredin bekleyin zararınızı amorti edin öyle çıkın.
Asklepios rike-nile-aro şu binance de p2p sistemi var. Az önce baktım ama kafam karıştı. Araştırma yaptım pek bilgi yok. Sen biliyor musun acaba
rike-nile-aro Asklepios kripto paranın trendyolu gibi düşünebilirsin. Kullanıcılar arasında alım satım. Çevrimdışı satış yapılıyor alan satan şahıslar biliyor miktarı tutarı. Alan kişi çevrim içi onay verince para binancein güvenli havuzundan satıcıya geçiyor.
Asklepios rike-nile-aro peki şimdi usdt al var orda. Nakit ve kripto para ile. Kripto parayı seçince nasıl oluyor peki
rike-nile-aro Asklepios elindeki kripto para ile başka bir kripto para alıyorsun. Hiç denemedim sadece mevzuyu biliyorum canım