Dfnars İyi aksamlar. Ben 4 ay 13 gün önce sezaryen dogum yaptım 43 gün lohusalıgım sürdü 3 aylıkken adet gördüm yaklasık 40 gündür görmüyorum emziriyorum gecikmesi normal mı benim gibi olan varmı 🙄
[silindi] Dfnars Kızım 3 ay 7 günlük. Kanamam 10 günlükken kesilmişti, o gün bugündür adet görmedim. 2 gündür erkenden uykum geliyo hamilelikte ki gibi oluyorum. Eşime hamile miyim acaba dedim. Sadece öpüşmeyle hamile mi kalınıyo diyo 🤦🏻♀️😂😂😂
GzdeDnerta Dfnars bende 4 ay 11 gün önce yaptm 45 gün sonunda bir hafta gecti adet gördüm iki ay aynı tarihte gördüm üçüncü ay olmadı dördüncü geldi hala Yok evet bende tedirginim
Emine Dfnars evet bende 3 tane test yapmıştım biri bozuksa falan diye 😀 ama illaki oluyormuş yine tedbiri elden bırakmayın
Dfnars [bilinmeyen] kesinlikle ya iki defa oldum simdi bayadır olmadım hem insanda sislinlik oluyo hem stres oluyo gercekten cok zor
Dfnars [silindi] bende dikkat ediyorum bide sezaryenim daha dikişlerim dogru düzgün iyilesmedi ondan korkum birazda😊
Dfnars GzdeDnerta aynen suan benimde o durumda adet olmayınca ter stres havalarda sıcak insanı basıyo vucudum bir acayip oldu
ozdenarda Dfnars bende dogumdan sonra 47 gun kanama yasadim suan 2 ay 23 gunluguz hala hic adet gormedim sanki bi olsam butun odemim siskinligim gidicekms gibi geliyor ama gelen giden yok 😄😄
ozdenarda Dfnars psikolojik heralde 😂23 kilo aldm 13 kilosu gtti 3 haftadr yerimde sayiyorum kalan 10 kiloyla sanki hasta olsam gdivercekms gibi 😂
Dfnars ozdenarda ben 10 kilo almıstım dogumla hepsi gitti bir haftada eski kilomdaydım ama simdi böyle defilik bi sislik hissediyorum adet görmek ne büyük veli nimetmis😊🙈
ozdenarda Dfnars dimi dogum oncesi regl isyanlarmi ozledim 😄ohh ne guzel ya gtns butun kilolar bana hala hamilemisin diye soruyorlar bende ikinciye kaldm hemen diyorum 😂😂
Dfnars ozdenarda benim midem cok kötüydü ilk 6 ay hep kustum o yüzden kilo alamadım😊 birde gercek oluyomus ikinci sana süpeiz yapıyomus 🙈
ozdenarda Dfnars yok cnm ya tobe de tam rezillik 😃😃zaten bu minnagimda ilk gece misafiri yeminle adım cikar 😂😂