Birannebirfurki Kızlar bebeğim 8 aylık geçen ay bronşit yüzündrn hastanede kalmıştık bu ayda diş çıkardı ve bu aralar öksürüğü başladı bronşitin tekrarlamasından korkuyorum araştırmalarıma göre kozalak şurubu öksürüğe iyi geliyomuş kullanan var mı
elifiii Birannebirfurki kozalak surubu iyi gelir ancak ayı cok kücük tehlikeli olabilir bebeğiniz için. Sarımsaklı zeytinyagı tarifini uygulayın öksürügü rahatlar. tarif : instagramda glutensizdunyacom adresinde detaylıca anlatılıyor. Bu formülden beri ne ilac ne birşey kullanmıyorum. hemen hazırlayın uygulayın. 3-4 diş yerli sarımsagı dövüp 3-4 yemek kasıgı dogal zeytinyagı ile karıstırın ve bekletin bir cam kasede. bu karısımı sadece yag kısmını gece yatarken ayak tabanına sürün ve pamuklu corap giydirin. 4-5 saatte bir tekrarlayın. balgam sökülene kadar devam edin. Ancak dikkat edin tahriş olmaması icin uygulamadan evvel kendi el bileginizde deneyin. streç veya naylon kullanmayın pamuklu corap önemli nokta hava almalı.
jap Birannebirfurki zeytinyağı ve sarımsak yapıyorum ben öksürükte faydasını gördüm hep bi arkadaş da yazmış. Bir de tereyağını eritip pekmezle karıştırın o da iyi geliyomuş