Merve_hiranur Hanımlar kızım 8 aylık olucak bu ay ıcınde ust uste ıkıtane dişi patladı ve şu ıkı gundur halsız mızmız ateşi arada cıkıp ınıyor her neyse sızdn ıstedıgım dışlerını rahatlatıcak onerılerınız varmı acaba acıl destek ıstıyorum lutfennn….
jap Merve_hiranur karanfili zeytinyağında bekletip sürebilirsin. Nurse harveys jel var birde tamamen bitkisel
Nva22 Merve_hiranur çok zor 😣 benim kzım 4 aylıktan bu yana hep diş çıkardı çok zor soğan rendele suyunu diş etlerine sür ağrı kesici etkisi var
nneslihan Merve_hiranur doktorumuz jelleri önermedi hiç, bende jel kullanma taraftarında değildim zaten, bize tatagil granül verdi içeriği temiz günde 3 kere kullanmamı söyledi öyle kullanıyorum
Esilamm01 Merve_hiranur canım yan etkisi falan hiç bişe yok evet canım çok araştırdım ben çünkü biraz pimpirikliyim bebegim olunca söz konusu doktorumada bilir arkadaşlarımda hep kullanıyor 3 saate bir verebilirsin dedi ama ben günde 2 yada en fazla 3 verdim sabah ve akşam yatarken veriyorum bazen öyle sonu da veriyorum toz şeklinde tek kullanımlık kutunun içinde 30 adet olması lazım acıp direk damaklarına agzına döküyorum iki kerede canım hiç korkma al derim
Aybarsayse turansmom ben resmî açamıyorum oğlum alt dişleri çıkardı şimdi üst geliyor galiba çok miz miz uykuya direniyor