Slcn42 Kızlar iki oğlum var ikisinde de kalçada oldukça morluk var büyükte geçti o kadar belli deil. Kucukte de var ama o da buyudukce gecer. Doktora götürdüm ama bisey yok dedi .dogum lekesi gibi deil , acaba szin bebislerde de oldumu boyle
Minnaktosbik Slcn42 evet canım sadece kalçası da değil popo bel sırt 🤣 ben sandım çocuğumu düşürdüler yada iğnenin yeri doğum lekesiymiz galiba Moğol lekesi demişti doktor yanlış hatırlamıyorsam 😂
Asuu-58 Benim kızım da da var İlk gördüğümde baya korkmuştum Mongol lekesi dedi doktor popoda sırtında var 1 yaşına kadar geçer dedi inşallah geçer
Fermanimmm Slcn42 evet canim benim oğlumda da var alman doktor İtalyanlarda türklerde genetik çünkü Akdeniz iklimine sahipler dedi gecer korkulacak bisey yok dedi merak etme yani
Glrztrk Slcn42 benim büyük oğlumun tam poposunun bitiminde yani kuyruk sokumunun orada vardı. Dr Moğol Lekesi büyüyünce geçer dedi 10 yaşında şimdi hiçbir şey yok
Flora Slcn42 kardeşimin belden aşağısı mos mordu parça parça hatta annem her doktora gittğinde çocuk kontrolüne hemen açıklama yapardı ki doktor saçma sapan sorgulamaya başlamasın diye şimdi 22 yaşında morluk falan yok yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşında falandı geçtiğinde
Zeyy16 Slcn42 oglumunda var poposunda mor 2 aylıgız biraz daha acıldı rengi büyüdükce gecer diyorlar ama bilmem genede
Bebegimm1 Slcn42 evet var doktorumuz gecicek onemli bir sey degil dedi suan 4aylik hala var nette daha detayli yaziyor ben ilk gordugumde acaba bebegimi dusurduler mi hastanede diye dusunmustum 🤦♀️
Melekbeyaz Slcn42 yigenimde vardı şuan 4 yaşına girmek üzere ama geçti sayılır poposu ve bel kısmında bayağı yaygın morluk vardi
RuzgarMommys Moğol lekesi diyorlar evet benim oğlumun da var sağ sol kalcalarinda belinde Doktoru geçer büyüyünce dedi
Kubraaa1 Slcn42 benim kızım da da var canım bizde öyle doğan bebeğin arkası oğlan derler ilerleyen zamanda geçen bişey:)