Kuzey06 Bayanlar biraz once hem telefon sebekeleri cekmiyordu hemde elektrikler gitti. Bu durum baska yerdede oldumu merak ettim. En son böyle bir şey oldugunda bas savciyi rehin almislardi. Kötü bir şey düşünmek istemiyorum ama icime kusku düştü.
Kuzey06 melikeeomeer valla bende birsey var aklimdan gecenleri paylasmazsam gerçekleşiyor 😂 o yuzden paylasiyorum artik 😂😂
melikeeomeer Kuzey06 aghqhaha genel bir sorun galiba bu şebeke sorunu çünkü bu seneye girdiğimizden beri çoğu yerde ve çoğu kişide duyduğum şebeke sorunu