Merhaba. Bizzat deneyimlilerden bilgi istiyorum anneler. Evde kedimiz ve 3 aylık kızım var. Çok dikkat ederdim fakat tişörtüm de kedi kılı kalmış. Emzirirken burnuna geldi tam alayım derken nefes alınca gitti 😞😞 birşey olur mu ne yapmalıyım.?
kedimiz hiç dışarıya çıkmadı. Hep evde