Miskokuluevlat Merhaba arkadaşlar bebegimin 4. Ayı bitmek üzere artık doğmadığını hissediyorum neler verebilirim gün içinde sizler anne sutu dışında birşeyler veriyor musunuz
Kuzumveben Miskokuluevlat 4 ay 14 günlük sadece anne sütü alıyor,bebeginiz kilosu boy gelisimi nasil cisli bez sayisi nasil yada cok mu agliyor emmek doymadigini nasil anladiniz
Nurrr Miskokuluevlat benmde 4 ay 4 günlük sürekli ağlıyordu susmuyordu sürekli huzursuzdu mama artı +meme gidiyoruz keyfi geldi
Miskokuluevlat Kuzumveben çok sık ve uzun uzun emmeye başladı geceleri de çok sık uyanıyor beslenmek için kilomuz en son iyiydi ama zaten bu durum çok yeni başladı
Mugee Benim kızımda 4ay 16 günlük son zamanlarda memede kalma süresi gündüz cok kısaldı zar zor 3-5 dk emiyor teklif etmesem hiç memeyi aramıyor gündüz 5-6 saat neredeyse hiç ağlamadan zamanı gecırıyor uyuduğunda alıp emziriyorum yada uyurken sağıp veriyorum keyfi cok yerinde haraketli keyifli çiş kala olayı da normal hergün enax 2-3 kaka yapıyor dolu dolu çişli bezleri umarım geçici bi durumdur meme ilgisizliği basına böyle bısey gelen varmj hep böyle devam etmez umarım