Doktorlar bas bas bağırıyor 180 günü doldurmadan ek gıdaya başlamayın diye bizim annelerimizde bu ek gıda merakı nedir anlamıyorum sonra neden kabız oldu neden ek gıda istemiyo neden emmiyo veya mama icmiyo.. Bir tek bana mı garip geliyo arkadaşlar ya. kanatları hazır olmadan hiç bı anne kuş yavrusunu yuvadan atmaz, zamanı gelmeden güneş açmaz, bahar gelmez. Herşeyin bı vakti zamanı var.. kıyamıyorum yavrucaklara.. Ekstra bı durum vardır anlarım doktor başla demiştir anlarım ama nedir bu erken baslama sevdası çok üzülüyorum gerçekten..