Arkadslar oqlum 5 buck aylık kusması artk az bişey fazlalık atar qibi oluyo multium ve gaviscon kullanıyordum bide reflü maması ilaçları bıraktım sadece mamasını kullanıyorm ama yutkunmakta sanki zorluk çekiyor bazen bogulcak gibi oluyor bogazıda kızarmış doktor ilaç verdi bogazı için smdi ben kullanmaya devammı etsem ilaçları yoksa bıraktıqım qbimi kalsın sadece mama mı kullanim