Kızım 7 aylık,ilk kez burnu tıkalı ve arada öksürüyor az önce yeni başladı belirtiler ve gece uykusuna geçemedi haliyle,aspiratör denedim bir de serum sıktım,kafası da ara ara terliyor,ateşi yok,kalın mı normal mi giydirmeliyim ve başka ne önerirsiniz deneyimli anneler ?