Merhaba anneler. Kızım 2 ay 8 günlük. Öncesinde gaz sorunu vardı hiç çıkaramıyodu. Kakası normaldi. Anne sütü ve mama alıyordu. Gazı şimdi biraz çıkıyo ama sütün git gide kesildi ve bebegim almamaya başladı. Mama ile devam ediyoruz. Son 2 haftadır 5 gün yapmıyor ve müdahale ile yapıyor. 5. Gün huysuz rahatsız oluyo ve aglama krizleri başlıyor. Yalnız kafama takılan karnı şiş ve sert degil. Ikındıkça gaz çıkıyo ama yok Bi türlü yapmıyor. Ne yapmam lazım. Neden böle oluyo. Bu hafta Bi daha olursa ztn doktora götrcem artık.