Çokkk moralim bozuk o kadar üzülüyorum ki keşke ben hasta olsaydım o olamasaydi diyorum bütün testler yapıldı kanında az miktarda enfeksiyon çıktı antibiyotik iğne verdiler bide fitil ateşi çıkıp duruyo 1 saat ateş yoksa 3- 6 saat ateş var anlamıyorum neden bu kadar atesleniyor tam 8 aylık oldu bugün çok haraketli bı bebek hiç yerinde durmuyor normalde eli kolu bacağı sürekli oynar vaziyettedir hep ama şu 3 gundur söndü gözü sürekli kucak istiyor kafasını kaldiramiyor dertleşelim istedim 3 gündür hiç uyumuyorum çok üzülüyorum ne zaman geçer bu durum başına gelen var mı idrarı temiz çıktı enfeksiyon yok idrarda bide yediğini kusuyor üsüttu sanırım of of Allah yavrularımızı korusun her yeri delik deşik oldu kan aldılar iğne falan derken korkudan yavrum kimsenin kucağına gidemiyor çok korkuyor artık çocuk resmen sesizlesti yüzü hiç gülmüyor çabuk iyileşir inşallah ben bebeğimin iyi olmasını özledim iyi olsun öyle uyumayayim çok seviyorum onu