Anneler cumartesi akşam saat 1 de duş aldım saçımı sildim ama kurulamadan saçımda baya uzun o şekil toplafim ama odamız sıcak . Kısa kolla uyudum pazar günü Hüseyin yoktu hatta markete bile gittim eve geldim ondan sonra uyudum gece uyandigimda boğazım aşırı yanıyordu şu içerken sabah kalktım bı sure yutkunamadim tukurugumu bile. Ondan sonra biraz rahatsızlandım ertesi gün sesim gitti hafif öksürük yine halsizlik ve burun tıkanıklığı vardı . Akşam eşim geldi hastaneye gittik kan verdim 600 ml serum taktılar hem ilaçlı hem sade serum orda iyiydkm ama eve geldim gece baya terledim .😓 Sabah kalktim burnum akıyor hapşırma var ve öksürük var şu an hala devam ediyor sizce bunlar bı belirti olurmu kimseyle temasta etmeidm .11 aylık oğlum var çok korkuyorum yardım edin .