Aysenurl Ben 37 haftada doğum yaptım. Suyum önceden gelmiş yavaş yavaş ben bilemedim ve hissedemedim.
Turnusol kağıt koydular da anladılar suyumun azaldığını.
Yani bu durumlar oluyor
Doktorda son gittiğimde kan tahlili götürmek için kontrol etmedi.
Son anda gittik ve direk doğuma aldı beni
Bilgin olsun canım