Umutluluk 5 gün önce normal doğumla bebeğimi dünyaya getirdim şükrolsun. Hastanede emzirme konusunda bilgilendirdi tutuş memeyi bebeğe verme vs hepsini uyguluyorum ama bir türlü bebek almıyor çok çok aç olduğunda alıyor sadece güzel emiyor sarılık oldu yavrum içim parçalanıyor sağıp bugün biberonla verdim öyle içti ancak ama önceki günler perişan etti . Napaxağımı şaşırdım .mamada vermek istemiyorm ama sırf sarılık ıcın 3 gün mama vereyim diyorum sizce napayım bir fikir verin lütfen 3 gündür uyuma saatimin tümünü toplasam 3 saat etmez .
Katipmoms Umutluluk sütün gelecek kendini üzme canını sıkma yavas yavas gelecek bol bol su iç bebeğin emerken süt gelecekmi doyacakmı diye düşğnme sakin ol bebegini okşa sev kokla bende aynı hatayı yaotım makinayla sagmaya kalktım sütümün kalitesini düşürdüm acele etme
Martkedisininannesi Umutluluk ben de aynı durumu yaşadım hatta bebeğim memeyi tutuyor emiyor sanıyordum meğer ememiyormuş. Hem sarılık oldu hem susuz kalmış iki gün yoğun bakımda yattı. Hemşireler bana silikon meme ucu önerdi hem tutamadığı için hem de emmesi daha kolay olduğu için. Sonrasında memeyi reddetmiyor merak etmeyin. Bende de aynı durum söz konusuydu meğer meme ucumdan kaynaklıymış. Bir aylık oldu artık emiyor çenesi kuvvetlendi. Bir de sarılıktan dolyı hala çok uyumaya devam eder yeterli emmeyebilir hepsi normal merak edip kendinizi üzmeyin sütünüzde sıkıntı olur
cilem123 Benimde bebek sezeryanla oldu, süt gelmedi hemen sarılık oldu. Bi türlü memeyi veremedim tutmuyordu.Mecbur 2 gün mama verdim sonrasında 20 gün sağğıp biberon kullandım.Sarılığı evde atlattık 20 gün sonunda tuttu memeyi şükür şimdi 3 aylıkolucaz
Ezgimmmmm Allah analı babalı büyütsün inşallah üzülmeyin hiç ben de sezeryanla doğum yaptım 3 gün mama içti bebeğim e gün sonra sütüm geldi verin mama sağlığı yerinde olsun alışır sonra memeye gücü yoktur şimdş onun sarılıktan dolayı Allahım şifa versin inşallah