Fatmabkdmr Bebeğimle ek gıdaya geçtik öncesinde meme mama gidiyorduk. Şimdi az az ek gıda alıyor sütüm olmadığı zaman mama veriyorum içmiyor. Aç olsa daha içmiyor. Böyle red yaşayan oldu mu. Evet çok mama taraftarı da değilim ama açtığım mama bitseydi bari
elifle Fatmabkdmr ya dert ettiginiz bumu,gece uyurken verirsiniz,ne guzel işte yesin her açıdan iyi:)
MeryCan Fatmabkdmr bizde sizin durumdayız..Artık gündüz 60 ml içip mamayı bırakıyor.gece uyku sersemi içiriyorum👍🏻
Hsrtgndz Fatmabkdmr benim oğlan ek gıdaya geçtiğimizde beri beni emmek.istemiyor yemek istiyor az veriyorum asla çokta vermem ama yinede emmiyor saatlerce pozisyon sesszlk oyunlar şarkılar anca o şekilde 1dk emiyor
Defneninannesi1108 Fatmabkdmr Ayy basta öyle oluyoo tadini tam bilmiyo bi istahli bi istahli simdi de ek gida istemiyo memeyle duruyo burun kiviriyo tükırüyo 8 aylik oldu.
Fatmabkdmr MeryCan kuzum ben 3 ayda hip sma denedim içmedi bunları tekrar aptamile döndük içmeye başladı ama artık hiç istemiyor