deryakuralerturk55 Hilalby34 geçmiş olsun canım bende bugün pozitif çıktım benim bebrgimde altı aylık ama ammiyo keşke emseydi antikor geçer korurdu onu hep öyle okudum maske takarak hijyenine önem vererek bol bol emzir
ballitursu Hilalby34 Geçmiş olsun ,maske takarak bol bol emzirin biz de bebiş 4 aylık falandı olmuştuk oğlum ,eşim dahil,ilaçsız çok şükür atlattık.Allah şifa versin
Beyya06 Hilalby34 çok geçmiş olsun benim kızımda 8 aylıkken yakalanmıştık. Üstelik kızıma da bulaşmıştı. Parolu ateşiniz çıkınca değilde 6 saatte bir alın daha az ağrınız olur
hberfin deryakuralerturk55 hepinize geçmiş olsun her emzirmeden önce ellerinizi yıkayın maske takin inş geçer
Hilalby34 ballitursu Beyya06 çok sağolun peki ek gıdaya baslamıstık. Ne versem öksürük i tuttu çok korktum😔😔😔😔
Hilalby34 Beyya06 çok sağolun insallah tez zamanda biter . Ben emzirip annemlere verıyorum onlar negatif sıkıntı olmaz insallah 😬
ballitursu Hilalby34 Ihlamur belki olabilir doktorunuza danışın tabi ama ,bir iki gün ateş sonrasındaki bir iki gün de öksürük olmuştu biZim de sonra şükür iyileşti .bizden daha çabuk hem de 🙏☺️
Kelebebek06 Bende covid geçirdim bol bol sumaklı soğan salatası yiyin bir de kuru dut 3 yemek kaşığı kuru duta 1,5 su bardağı su 7 dakika kaynatın ılıyınca için sabah akşam yapın şifa olur inşallah
Meryem88 Hilalby34 hiç korkma canım bende bebeğim 9 aylıkken pozitiftim bebeğin vucudu normal başı ateşi var gibi sıcak olabilir hiç korkma sadece başını hafifçe ıslat hemen ateşi geçiyor. Sen bol bol su iç ve günde 1 defa duş al. Çok geçmiş olsun