Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 3. Ayını doldurdu ve meme reddi yaşıyorum. Sadece geceleri aktif bir şekilde emiyor onun dışında gündüz memeyi görünce ağlıyor , kıyameti kopartıyor. Stres yorgunluk derken sütüm de pek yok. Çok denedim süt arttırıcı şeyleri ama olmuyor maalesef. Kendimi çok suçlu hissediyorum. Mama verdikçe sanki oyuncak bebek besliyormuşum gibime geliyor. Bi de memeyi görünce aglaması. Çok üzülüyorum. Bu durumla karşılaşan var m, aşan var mı?? Ya da önerileriniz neler ??