Kızlar oğlum 7 gün önce 1 yaşına girdi. Veee mama içmek istemiyor mamadan kastım süt ve mısır nişastası maması. Organik köy sütü veriodum. Bir ara kakaolu süte bayılıyodu dün gece kendim yaptım içti. Bugün içmek istemedi. Oysaki her uyku vaktinde mamasız uyumazdı. Ek gıda aliyo diyemi istemiyo yoksa yemek yedirirken yoğurt veriyorum diye mi anlamadım. Gün içinde her öğünde olmasa da 1 çerez kasesi kadar yoğurt yediriyorum önceden yemezdi şu son bir kaç gündür yiyor. Market yoğurdu hiç vermedim zaten hepsi doğal ürünler yediği içtiği. Sizce neden ! Neden yani bu 🤷🤷🤷🤔🤔🤔