Btlylmz ya 3 aşı diyorlar üçü de iğne ile mi yapılıyor biri damla diye duymuştum ben yavrucaklara 1 günde 3 aşı 😔😔😔😔 haftaya yaptırıcam bende kara kara düşünüyorum ya pişikten dolayı mı yıkıyorsun poposunu banyo verem aşısı için yapılmaması gerek diye biliyorum koldaki ama sen riske atma bacaklarını da yıkama istersen canım