Sedeeff 19.30 da uyuyor, 01.00 civarı uyanıyor ve sabaha kadar emmek istiyor. Çok zorluyor bu durum. Böyle birşey yaşayan varsa yada yaşayıp durumu aşan nasıl başardınız ya ☺️
bgmarik Sedeeff yatış saati biraz erken o yüzden ayını sordum.Bence 1 saat ileri almaya çalışın.Bizde şu an aynı şeyler yaşıyoruz ama şunu denediğimde işe yarıyor.Eşinizden yardım isteyin.Mesela gece bebek 5 defa kalkıp emmek istiyorsa 3 ünde eşiniz kucağına alsın biraz pışpışlasın.2 sinde siz kalkın birinde emzirip diğerinde su verebilirsiniz.
Mom088 Sedeeff kızım 9 aylık normalde iki defa falan emerdi ama iki gündür sabaha kadar emmek istiyor. Ara ara oluyor böyle normaldir diyip geçmesini bekliyorum her seferinde şimdiye kadar en fazla iki gün sürdü bakalım bu gece rekoru kıracak mıyız
Sedeeff dlkcnblt Sabah biraz erken bir saatte işe gitmek için kalkıyorum hala emmek için aranıyor, bu alışkanlığı nasıl bıraktıracağımı bilemiyorum
dlkcnblt Sedeeff bizde başından beri öyle devam etmiştik hatta yanmda yatıyo hep alıştı iyice şimdi diş geliyo diş dönemindede zaten memeye dha çok düşkün olurlarmış.Bende nasıl yapacağımı bilemedim böyle olunca bizlerde daha az dinlenebiliyoruz gece emmelerini nasıl azaltmalı bilemedim bnde 👀
Sedeeff Mom088 umarım çabucak geçer. Tüm gün yaşam kalitesini etkiliyor bence ya. Ben çok zorlanıyorum.
Sedeeff dlkcnblt bizimde ilk disimiz çıkıyor bide gözüm korktu ilki böyle zorsa diğer daha acılı olanlar nasıl geçecek diye 10 gün evdeyim bazı yöntemler deneyeceğim inşallah işe yarar ve başarırım
Ayazbilge Sekizinci ay atağı oluyor hanımlar birde dişler geliyorsa o yüzden çok sık emerler. Yatma saati de biraz erken evet sekiz sekiz buçuğa çekin yavaş yavaş