10 aylıktan sonra gündüz gaza ağlaması bitti tabi bazen çok sancılanırsa ağlardı, gece gazları devam etti uyku haramdı bize😁tam 17 aylıkken de gece gaza ağlaması bitti. Bazı bebeklerin bağırsakları aşırı hassas oluyor 2 yaşına kadar devam eden duydum