Kuzular bebeğim 5 ay 18 günlük. Normalde sabaha kadar bir kez yada iki kez kalkardı, ben de kalktıkça emzirirdim ekstradan. O da tam uyanık değil. Az ağlayınca kalkıp emzirirdim geri dalardı hemen. Bu ara aşırı uyanıyor, bildiğiniz uyanık yani kalkıyor bağırıyor kendince sesler çıkarıyor çığlık atıyor. Emzirincr de hemen uyumuyor anlamadım.normalde gece uyanmaları daha azalması gerekmiyor muydu niye arttı bizde? 🤣 atıyorum 11 gibi emzirdim 12 gibi bi daha kalkıyor gözler faltaşı. İşe de başladım sabah 7 buçukta çıkıyorum evden pertim çıkıyor 6 da uyanıyor zaten. 15 gün 1 ay öncesine kadar sabah 9 a kadar filan uyurdu. Allah’ını seven bi fikir versin bana 😄 bu arada diş geliyor sanırım ateş bi tık yüksek, gündüz biraz meme reddi var pek iştahı yok. Dişinin minikçe ucunu gördüm sanki 😍 hadi bana da bi el atın da 😄🌸