Prensesannesi38 Evet kızlar bebişler ne alemde emekliyoruz bol bol biryerlerden tutunup kalmak sıralamak ve ev karıştırmak peşindeyiz sizinkiler napıyor 🤣
Gzde07 Prensesannesi38 biz hala emeklemiyoruz yürüteçle sürekli gezip karıştırma peşindeyiz bide değişik heceler tekrarlıyoruz😊
Dorukmomy Prensesannesi38 bizde öyle emekliyoruz tutunup kalkıyoruz yürüme hevesimiz çok var. Devamlı heceliyor bağırıyor sesler çıkarıyor 😄😄
Hacer2020 5 bucuk ayindan beri emekliyor kalkiyor yan yan tutunarak ilerliyor yurumeye az kaldi ama uyku berbat.surekli uyaniyor.delirmeye az kaldi.