Defnesehriban merhaba başımıza 30 günlükken geldi ve kulak zarı delinme ihtimali vardı. Sakın ihmal etmeyin derim. Kulak enfeksiyonu gecirdi bebeğim antibiyotik kullandı. Hemen doktora götürün ileride büyük sorun olabiliyormuş doktor dedi. Kuşağında sarı akıntı o kulaktan pis koku ve ağlama şikayeti ile gittik. 2 ayda anca düzeldi geç kalmıştık. Etraftan kulak kirini atıyor dediler ama öyle değildi